ARKIKURSSIT

PENTUKURSSI

Tarkoitettu 3 kk - 1 v ikäisille koirille. Harjoitellemme arkielämää helpottavia perusasioita .

Kurssilla opetellaan peruskäskyjä; istu, luoksetulo,maahanmeno,paikallaanolo ja sivulletulo. Vahvistamme yhteistyötä koiran-ja ohjaajan välillä katsekontaktiharjoituksilla.

Harjoitukset tehdään joko yksittäin tai ryhmässä.

Kurssit sisältää; luennot miten koira oppii ja koiran ensiapu. Lisäksi tutustutaan naksutinkoulutukseen ja tehdään käytännön harjoituksia.

Ryhmäkoko kurssilla max 6- koiraa.

Kurssin kesto yhteensä 5 kertaa.

Hinta 95€

(4kerran kurssi ei sis.luentoja, hinta 85€)

ARKITOTTELEVAISUUS KURSSI

Tarvitsetteko koirasi kanssa yhteistä puuhastelua ja aktivointia koirallesi. Mielessäsi eivät ole kokeet vain mukava tekeminen koirasi kanssa ja sujuva arki. Arkitottelevaisuus kurssilla opettelemme kontaktiharjoituksia, ohitusharjoituksia sekä perustottelevaisuuden harjoituksia, joita olemme jo pentukurssilla aloiteltu. Tämä on ns. pentukurssin jatkokurssi.

BH-KURSSI

On suunnattu kaikille BH-kokeesta kiinnostuneille tai siihen tähtääville.

BH-kurssilla harjoitellaan BH-kokeessa eli käyttäytymiskokeessa vaadittavia taitoja. Kurssi sopii kaikenlaisille koirille, mutta perushallinta tai tokon/tottiksen alkeet on hyvä olla pohjalla, jotta kurssista saa enemmän irti.

osa-alueet mitä leirillä käydään läpi:

• Kytkettynä seuraaminen (kaavio)
  • Vapaana seuraaminen (kaavio)
  • Istumisliike
  • Maahanmeno ja luoksetulo
  • Paikallaolo häiriön alaisena
  • Liikenteeseen suhtautuminen
KaDaPe
Kaikki oikeudet pidätetään 2018
Luotu Webnodella
Luo kotisivut ilmaiseksi! Tämä verkkosivu on luotu Webnodella. Luo oma verkkosivusi ilmaiseksi tänään! Aloita