TIETOA MEISTÄ

Olen Katja Pesonen, ammattitutkinnon suorittanut eläintenkouluttaja ja klinikkaeläinhoitaja.

Olen Suomen eläintenkouluttajat RY:n jäsen ja olen sitoutunut noudattamaan kaikissa koulutuksissani yhdistyksen eettisiä sääntöjä.

Perustan koulutukseni positiiviseen oppimiseen .

Koulutuksissani pyrin vahvistamaan ohjaajan ja koiran keskinäistä hyvää suhdetta ja näin asiakkaani saavat onnistumisia positiiviseen oppimisen kautta.

Leireillä majoituksesta ja muonituksesta vastaa Risto Pesonen. Valmistan myös tilauksesta koirien koulutustarvikkeita mm. Nose work purkkiratoja ja A-esteitä.

Koulutukset järjestetään Pohjois-pohjanmaalla Oulun seudulla. Koulutuksiin osallistujille ilmoitetaan aina tarkempi osoite .

Koulutusten-ja kotisivujen suunnittelusta ja ylläpidosta vastaa Risto Pesonen.

KaDaPe
Kaikki oikeudet pidätetään 2018
Luotu Webnodella
Luo kotisivut ilmaiseksi! Tämä verkkosivu on luotu Webnodella. Luo oma verkkosivusi ilmaiseksi tänään! Aloita